Typ, asså, orka
2010-03-08 / 13:45:03 / Allmänt

Varit på gymmet i 2,5 timme nu på morgonen inkluderat en timme yoga utav det skönt uppvaknande på morgonen och gjorde mig tillräckligt pigg för att börja plugga. Bara det att på gymmet var det ett helt gäng utav fjortisar som alla prata med hög röst, typ, asså, orka var de mest vanliga orden som kom minst en gång i varje mening lite jobbigt då musiken var knappt hörbar och ipoden låg hemma... Hur som helst blev det ett rätt hyfsat träningspass nu längtar jag bara till kvällen då jag ska dra till gymmet igen efter dansträningen :)

Har även pluggat på till tentan på fredag och har nu bearbetat hela forntiden nu på förmiddagen och nu på eftermiddagen har jag tänkt att ta antiken, just nu har jag bara en liten paus och passar på och blogga lite ^^ Nu ska jag återgå till min Smoothiee och anteckningar - C ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0