Okej, blogga var det ja!
2010-03-07 / 15:59:25 / Allmänt

Tog fram det här fönstret på datan för några timmar sedan men sedan glömdejag helt bort att jag faktiskt tänkt och blogga och med det vad jag tänkt att blogga om. Förhoppningsvis kommer jag snart på något annars blir det här inlägget tråkigare än något annat tidigare ^^

Tyvärr har jag inte gjort något lika galet som det jag gjorde igår, tänkte att det kanske är att utmana ödet om jag ska försöka mig på det idag med. Då kommer jag garanterat både ramla och bli sjuk, inte kul och definitivt finns det ingen tid till det

Snart träning med TDS om ungefär en timme, det ska bli kul - FAN jag skulle ju bränna en skiva tills dess! Tur att  jag började blogga nu så jag började minnas det, måste gå bloggen vi hörs efter träningen!


ps. älskar den här bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0