Kommer det hända något imorn tror ni?
2010-03-31 / 15:32:08 / Allmänt

Till att börja med vill jag be om ursäkt för mina dåliga uppdateringar men har faktiskt en god anledning till den, en del av er vet ju att jag har haft ordentlig huvudvärk de senaste veckorna och det blir sämre, inte skönt alls inte.. Och desto längre tid jag sitter vid datorn desto värre så försöker nu bara göra det absolut nödvändigaste vid datorn... Dvs. Plugga!

Ni ska bara veta hur mycket det är att plugga till nästa tenta! Kan säga att det är långt ifrån lite och det motverkar inte huvudvärken direkt att man har massa tegelstener att läsa och sammanfatta... Just nu håller jag på med renässanskulturen med Michelangelo och Da vinci bl.a.

Hade en jättetrevlig helg ! Med gym och shopping med mamma jennie och busk varav bilder och filmer från dagen finns på jennies och busks bloggar.

Och söndagen spenderades i ROMME!!!! :D Älskar snö och skidor! Och vi hade otroligt kul! För mer information om dagen kolla Anton, Emma och Johannas bloggar -lovar - det är värt det ;)

Nu plugga! Och om uppdateringarna är dåliga vet ni varför!

Kommentarer
Postat av: Therése

Du, testa att gå till en massör. Din huvudvärk kan bero på spänningar i nackens och axlarnas muskler. ett litet tips bara :) Hade bra!

2010-03-31 @ 18:47:11
Postat av: Emma

saknar din blogg, men tänk på dig själv och lägg bloggen åt sidan ett tag. vi vill ha en frisk emelie :)

ROMME VAR TA MIG FAN BÄST!

2010-03-31 @ 22:50:09
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0