Ing-Marie och Emelie i en Cha-Cha
2010-03-19 / 23:26:37 / Allmänt

Det skulle ni bra allt gärna vilja sett va? Vi fick höga poäng av alla domarna - dvs. oss själva och kan utan tvekan påstå att vi faktist hade både bättre hållning och teknik än Willy och det är vad vi kunnat snappat upp via tvn, tänk bara vad vi skulle kunna åstadkomma med riktig träning. Alltså Tv4 - Mamma och jag är redo för let's dance allt ni behöver göra är att ta med oss ^^  och att vara kända flyter väl på det med, alla åtvid vet ju vem min mamma är, eller hur?

Men nu till riktiga let's dance, måste bara säga att jag fullkomligt avgudar Claudia, hur kan man ha den positiva energin och inställning till livet som hon har? Det är helt otroligt och hon är nu en av mina främsta förebilder både dansmässigt och mänskligt om jag kan vara en tiondel så positiv som henne då är min lycka gjord.

Äntligen åkte Willy ut! Var skapligt nervös då han och claudia stod kvar andningen gick i nära 380 ! Som tur var kunde jag andas ut och nästa vecka kommer vi få se både Claudia och Mattias. Giganternas kamp! Från första avsnittet tyckte jag att de var bäst och nu står de i finalen, vem som än vinner av dem kommer jag anse är en värdig vinnare och mina misstankar är att det kommer att vara jämt.

Vem håller ni på?

Claudia?


vs.


Mattias?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0