Högklackadestövlar & rosa skjorta
2010-03-22 / 17:17:42 / Allmänt

Nu tror ni säkert att jag ska skriva och göra narr av någon i denna utstyrsel men så var inte fallet utan, hör och häpna men det var faktiskt just de kläderna som jag idag hade på mig ut till universitetet. Skulle ta kort på det men min webcamera sitter på fel dator i det fallet. Hur som helst var jag inte hel fjortis idag utan krydda utsstyrslen med lite s.k. Emelie Stil. Dvs. Solglasögon och skinnjacka, det går ju inte att bli mer Emelie än så eller hur? Skulle inte klara mig utan solglasögon och skinnjackor, det är bara inte möjligt. Haha nu tror ni säkert att jag gått och blivit mode-bloggare över natten. Till det påståendet kan ni andas ut, för ni förstår mode-bloggande är som en jungel för mig, men det är otroligt roligt att slänga in lite sådana kommentarer ibland. Ni vet som när jag frågade vilken klänning ifrån Desperete Houswives affishen ni skulle vilja ha. Har hört att det var flera som var tvungen att läsa om meningen flera gånger bara för att se om de verkligen läst rätt, sådant tycker jag är lite roligt alltså ^^

Till att prata lite om min dag då. Imorse var jag så otroligt trött för vakna i vanlig ordning halvfem och kan inte somna om förrän någon gång efter 7, verkligen inte kul det, så då fanns det ingen ork att ta mig till gymmet vid 8. Det var helt omöjligt att ta mig upp och det måste jag säga att jag skäms lite för, när jag satt i flera timmar igår och planerade de närmaste veckorna och sen redan nästa dag förstör jag schemat direkt, inte bra det alltså! Men det var en väldigt skönsovmorgon kan jag meddela, och tur för mig det för nu ska jag inte tillåta mig själv att ta någon förrän tidigast nästa helg.

Sitter nu och väntar på att lektionen ska börja (fast inlägget läggs in då jag kommer hem) det är ungefär en halvtimme kvar så chansen finns att det här kommer att bli ett ganska långt inlägg för har inte så mycket annat för mig, för det jag tänkt mig att jag skulle plugga då jag kom hit, upptäckte jag är på min andra dator. Nackdelen med att ha två datorer alltså, det man ska ha finns alltid på den andra. Men sen så finns det ju så många fördelar med det att man inte riktigt kan hänga upp sig på nackdelarna. Försöker jobba med en sorts psykologi att alltid se det positiva i situationer. Tycker faktiskt det funkar ganska så bra än så länge med den psykologin alltså. Speciellt när mamma och jag var ute och promenerade i skit vädret igår och ingen av oss ville ge oss och ringa efter skjuts och vi klarade det faktiskt. Så mental träning är det som gäller.

 Kommer hem från skolan halv fem sen, då tänkte jag slänga i mig en smoothie lite snabbt för dansträning redan vid klockan fem, här är det snabba puckar idag! Och direkt efter dansträningen blir det väl gymmet för de flesta av oss? Antar jag iaf, vet att jag ska dit och tror flera andra också.

Jag skriver för fort alltså! Nu har jag suttit och skrivit massor och det har bara gått fem minuter! Tiden går bara för långsamt idag alltså. Måste komma på något mer produktivt att göra då jag väntar på lektioner. Och försäkra mig om att jag faktiskt har med mig det jag ska plugga, men nu har jag ett väldigt långt blogginlägg, känner jag så det är bäst att sluta innan det blir ännu värre det jag skriver och det kommer det bli - jag lovar.

Så I'm cutting myself off nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0