Gymma, skjutsa Jennie och överraskning
2010-03-01 / 09:51:35 / Allmänt

Så har min dag sett ut än så länge, har faktiskt hunnit med ganska så mycket än så länge om jag får säga det själv vilket jag får i och med att det här är min blogg haha det var ett försök till ett skämt där i fall det inte helt och fullt framgick.

Gymmade i en timme men hade gärna kört lite längre, när vi var i fjällen fick jag en sådan abstinens att jag till och med drömde om nätterna att jag var på gymmet - lite desperat eller? Så är det faktiskt något jag börjat att träna till nu men det får ni inte veta än.

Just nu bloggar jag på min stora klump dator för på min lilla upptäckte jag igår att virus skyddet gått ut på så det är ju bäst att inte använda den då innan det är till fixat. Så med tanke på att jag har klumpen har jag inga nya bilder, men hitta en gammal och om ni tittar på mig får ni nog ett gott skratt för jag såg verkligen ut såhär!



Men på tal om galna bilder! - OM NÅGON HAR NÅGRA GALNA OCH GÄRNA HYSTERISKA BILDER PÅ MIG BER JAG ER ATT SKICKA DEM TILL MIG OM MÖJLIGT FÖR ÄR I STORT BEHOV UTAV SÅDANA BILDER ;)


Kommentarer
Postat av: Anton Hallberg

HAHAHAHAHAHAH

HUR SER JAG UT EGENTLIGEN!:O :P

2010-03-05 @ 15:52:59
URL: http://antonhallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0