Det galnaste jag gjort - idag ;)
2010-03-07 / 00:14:22 / Allmänt

Ni som följer min blogg vet ju att jag har utlovat en viss galenhet idag och vill ni nu veta vad det är för galet jag har hittat på? Självklart vill ni det, det finns väl inget mer spännande än att veta vad jag har haft för mig eller?

Så här såg det ut - och följande har jag utövat ^^



NU NI ;)



Vem säger att bikini säsongen inte redan har börjat?



Snyggt att åka i bikini asså nästan så man förstår varför man har på sig alla lager med kläder det är snyggare då!! XD










I am the champion my friends ^^


Kommentarer
Postat av: Emma

alltså du är så jävla skön Emelie!

2010-03-07 @ 10:49:31
URL: http://stillunwritten.blogg.se/
Postat av: Anton Hallberg

HAHAHAHAHA

EMELIE fan att jag inte kollade ut genom fönstret då!:O



Du är bara för cool! :D HAHA

2010-03-07 @ 17:40:08
URL: http://antonhallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0