Blandat skit snack
2010-03-25 / 22:42:07 / Allmänt

Blandat skit snack är det som står på schemat för min blogg idag för har lite om alla möjliga ämnen jag vill ta upp, men inget är av någon större vikt egentligen bara lite allmänt babbel som jag samlat på mig under dagen så nu är det upp till er om ni vill läsa dagens skit snack eller bara klicka ner inlägget för det är också ett alternativ vet ni ;)

Dagens musik, idag har jag haft lite svårt för den musik som jag oftast brukar lyssna på, kanske beror det på min migrän, jag vet inte! Men hursomhelst det är en artist som har funkat idag och den artisten funkar varje dag dynet runt om man ska vakna eller somna det spelar ingen roll. Det funkar alltid, så här får ni min dags favorit låt :)



Förvånad över att den är från 80-talet?

Jesse James, ett ämne som jag inte ens hade tänkt att lägga ner någon tid eller energi på. Men har ju som sagt lyssnat på Cher idag och hon har ju en låt som heter Jesse James. låten innehåller frasen "tonights gonna go down in flames, just like Jesse James!" Då undrar jag är Cher synsk? Då låten kom från 70-talet tror jag? Hur kunde hon veta vilket ´(ursäkta språket) jävla skum han är! Vad för man vid sina sinnesfulla bruk är otrogen med de kvinnor han varit det med? (som i min mening ser för jävliga ut och för övrigt verkar ha en moral på minus nivå) när han är gift med henne?


Det är för mig helt obegripligt!

Jag brukar ju inte behandla så speciellt mycket skvaller men kunde inte låta bli! Och nu har jag än igen blivit så irriterad på Jesse James att jag helt glömt bort vad mitt inlägg skulle behandla för ämnen! Jävla svin är du Jesse James!

Spinning & Gym, Om det kan jag berätta att jag idag gjort armhävningar på en spinningcykel, det var hmm, intressant! Trodde hela tiden jag skulle slå huvudet i styret men det undvek jag! Sen blev det ju som vanligt lite gym efter det, och jag min idiot la till en vikt på alla maskiner så om jag inte kan röra mig imorn så vet ni varför!

Seminarium - tidsbestämma texter`? 1910, 1870, 1986, nej men visst underbart lätt ^^

Nu ska jag återgå till Cher ;) men hennes låt om Jesse James ska jag nog undvika för att inte ta ut min aggression på datorn !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0