Bestiga kebnekaise
2010-03-20 / 23:21:19 / Allmänt



Det ska väl inte vara så svårt? Eller hur?

Ska ha som ett mål att jag inom ett år ska ha satt ett datum till att bestiga kebnekaise, det kom jag på idag, med en massa andra galna idéer som jag kan ta och återkomma till sedan. Idag började Mamma och jag dagen på gymmet i ungefär 2 timmar var det va? Och sedan var vi ute i det sköna vädret och gick minst lika länge, det var underbart skönt ute i det fina vädret. Mot slutet där fick jag en massa överskottsenergi, som ni vet går jag ju på solceller så nu har maskinerna innan för skalet hoppat igång igen, så då fick jag bl.a. idéen att jag ska bestiga kebnekaise som mitt första delmål ang. bergsbestigning. För det är väl Sveriges enda berg?

just ja! På gymmet stötte vi även på anton, emma och monica, Grattis monica på födelsedagen! Och så bestämde anton och emma att vi skulle ses sen på kvällen, då blev det att planera lite inför ett höstprojekt, kan man väl kalla det? och såg halva Rosa Pantern 2 - han är ju för underbar den där Clousou (fel stavat, jag vet) men u just gotta love him :) Som avslutning såg vi även första delen av Mellenium serien på svt 1, har sett filmen innan men flera bortklippta scener var här med så det var intressant, och nu har ju mamma äntligen fått se den första delen av filmerna :) För en mer lättsam film däremot såg jag en helt sjukt kul film igår! Det ni ^^

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på? Sova kanske, men är inte riktigt trött-... hmm .. får helt enkelt se vad jag tar mig för :)

[email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0