Är det bara jag som mår psykiskt dåligt över Alice i Underlandet?
2010-03-05 / 15:07:13 / Allmänt

Alice i underlandet är en film som jag aldrig klarat av att se det bara inte går som om någon konstant skulle stå och knacka på något precis vid mig, på mig, som naglar som dras mot en griffeltavla, jag mår helt enkelt inte bra utav den och det känns som hela filmen bygger på någon med ett schizofreniskt sinnestillstånd!



Hade inget vettigt att säga idag så tänkte ta upp mina psykiska problem till filmen eller filmens i sig psykiska problem.

Hur som helst, sitter här nu och jobbar på med att få kontakt med Erika för vi skulle samåka till norrköping där malin väntar, vi ska nämligen ta och fira Malins 20 års dag idag :) Såg ni henne i tidingen idag förresten? Hon prata till och med om mig där! ^^ Så ikväll blir det Bowling och mat vad jag vet iaf, ni som vet hur mycket jag suger på bowling, till er säger jag - watch me now,jag kan ju inte bli sämre iaf ;)



Vi hörs imorn ;) då jag är hemkommen ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0