Söndag vilo dag
2010-01-24 / 11:31:01 / Allmänt

Gissa om jennie börja garva i veckan när jag sa att söndagen var min vilo dag haha hon trodde jag hade blivit hyper religiös, när det i själva verket är så att gymmet är STÄNGT! på söndagar, hur har de tänkt att jag ska klara mig hela dagen?

Som tur var har vi i alla fall dansträning idag skönt det för helt still kan jag ju inte bara vara en hel dag då vet jag ju inte vad jag skulle göra av mig själv. Så dansträning idag och så har jag anmält mig till lite träningspass nu i veckan, på måndag ska jag testa Yoga. Tisdag blir det pilates igen (jag gjorde en deal med mig själv under det träningspasset om jag vaknar och har träningsvärk kommer jag tillbaka och testar det igen) onsdag har jag inget pass inbokat men tro inte att ni slipper mig på hälsofabriken för den sakens skull jag dyker allt upp där ändå ^^. På torsdag sen blir det nybörjar spinning igen snart ska vi nog gå vidare och testa vanlig spinning men än så länge räcker nybörjar spinningen för mig.

Imorn börjar jag också en ny kurs på universitetet, ska nu fördriva tiden i historia fram till sommaren då jag på den tiden förhoppningsvis kommit på vad jag ska studera till och faktiskt bli än bara studera för studerandets skull. Så vi får se hur det går ...

Och så ska jag faktiskt börja skriva på en ny idé jag fått, tror den faktiskt kan bli rätt så rolig om jag skriver den rätt, vilket är mycket tveksamt och den kommer säkerligen vara drypande av sarkasm och ironi, precis som mig ;)

Nu ska jag... göra något haha vad vet jag inte än antagligen lyssna på the baseballs i mina grymt snygga hörlurar.



NoHiding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0