Parkerinsböter
2010-01-12 / 16:16:00 / Allmänt

Natten gick över till morgon alldeles för fort och vakna vid klockan 6, inte kul alls men sedan gick jag upp straxt efter 8 för skulle ut till universitetet idag.

 Min tredje sista föreläsning för den här kursen, ganska skönt förutom att när jag kom dit så fanns det inte en enda parkeringledig på hela universitetet så det blev för mig att uppfinna en egen så satt och var nervös för att jag fått en parkeringsböter hela föreläsningen plus att jag höll på att bli försen till till lektionen att jag fick springa till den i -15 och sen när jag kommer så har de inte ens öppnat salen. Whooohoo!

Men var lugna för det blev:

INGEN BÖTER TILL EMELIE

NoHiding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0