Min dag än så länge
2010-01-25 / 09:48:53 / Allmänt



Sitter och äter flingor med möjlk till frukost efter ett pass i yoga, eller iofs var hemma från yogan vid halv nio, sen låg jag och vilade mig fram till nio bara för att jag hade tid med det liksom. Nu undrar ni säkert hur gick yogan? Om någon mer säger till mig att ställa mig i stående hunden idag så slår jag nog till den. Nej då, skämt åsido tror faktiskt att yogan fungerar bra för att göra en mjukare och segare i kroppen om ni förstår vad jag menar? Tror inte den är den perfekta träningsformen för att gå ner i vikt. Men tror att den mycket väl kan vara viktig för att bli vältränad. Då det inte bara gäller att bygga muskler utan även att forma kroppen.

Nu inser jag dock att tiden springer iväg för mig och jag hade lovat att skjutsa emma och lovi till skolan idag, så får ta och lägga på ett kol nu, om jag inte hinner uppdatera mer innan ikväll ska jag iväg till universitetet och börja min kurs i historia.

NoHiding

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack igen Emelie för skjusen :D

2010-01-25 @ 20:41:22
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0