Dans, Elvis och Let's Dance
2010-01-08 / 22:52:47 / Allmänt

Ni får leva med att jag tjatar om Elvis idag för tycker att han är för viktig för att bara få ett inlägg så idag får han några stycken. Vilken är er bästa Elvis låt? Kan man ens välja bara en? Det är frågan tänkte lägga in min bästa Elvis låt i det här inlägget men frågan är om jag kan komma fram till en som faktiskt är bättre än de andra jag tvivlar starkt på det!

Medan jag funderar så kan jag berätta att vi idag hade en väldigt ordentlig dansträning och vi kommer att äga som bara den då det gäller för alla danserna är så fantastiskt bra att det är helt otroligt! Och bättre kommer det att bli för vi är inte klara än! Det känns verkligen vi är på rätt spår :)

Och vad tycker jag om Let's Dance? Efter dagens avsnitt, det första tycker jag att Claudia
 och Mattias var de som var duktigast ! Som jag nu tänkt lägga upp bilder på för att visa men det gick visst inte så bra så ni får helt enkelt kolla på lets dance själva ^^


Nu till det stora problemet vilket är den bästa Elvis låten?

Min bästa Elvis låt fick bli den jag först hörde och som jag och Jennie har gjort otaliga nummer av när vi var små och bara för dessa fantastiska minnen och att den låten alltid kommer finnas i mitt hjärta fick den den första platsen !




Den första Elvis låt jag hörde och föll pladdask för honom och detta val var mycket svårt för kan inte säga en enda Elvis låt jag inte tycker är fantastisk! :)

NoHidin
g

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0