Att köpa en kamera eller inte köpa en kamera det är frågan?
2010-01-03 / 18:42:44 / Allmänt

Om jag då skulle välja att köpa en kamera ska jag då ha en system kamera eller en vanlig digital kamera? I konsidration kan man då ta att jag inte är gjord utav pengar men vill samtidigt inte köpa något billigt som visar sig vara inget annat än skräp. För som sagt skräp kan man klara sig utan. Hmm.. Om jag bara kunde ta och bestämma mig, men som vanligt och med allt annat har jag problem med det.

Hursomhelst idag har vi varit och tjockat oss hos farmor och farfar så nu mår jag skapligt illa för tål ju som sagt inte att äta fett och mår verkligen skit om jag får i mig för höga procent i fett.. Så sitter här och mår illa och bloggar haha men ska ut och gå med anton om ett tag som tur väl är så kanske ett gram ramlar av mig  XD





Att köpa en kamera eller inte köpa en kamera det är frågan`?

Och vad jag än väljer lär jag ju välja fel XD

NoHiding


Kommentarer
Postat av: Therése

Vet inte hur de ska gå utan popcorn, men allt är ett skapat behov, så de ska nog gå bra :)



Gud va kul för er!!! Jag saknar verkligen det gymmet, ni kommer få hrliga stunder där, det vill jag lova! :)

2010-01-03 @ 20:08:03
URL: http://mooveit.blogg.se/
Postat av: [email protected]

Hej.

Vi har skickat ut ett inbetalnings mejl men inte fått något svar. Har vi fel mejl adress?



Inbetalningen måste ske snarast då det var en tid sedan vi gjorde eran design.

För mer uppgifter om inbetalning mejla oss.

tack.

2010-01-03 @ 20:56:08
Postat av: alexanderbusk

Amelie köp en kamera :D

en likadan som jag ;D

2010-01-04 @ 16:46:38
URL: http://alexanderbusk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0