Är perfekthet värt att dö för?
2010-01-24 / 12:07:18 / Allmänt

Jag borde inte skriva det här inlägget och jag vet egentligen inte varför jag skriver det heller, kanske för att ge ljus åt en sida folk väljer att bortse ifrån.

Läs gärna.

Är det värt att dö för för att se "PERFEKT" UT?

Självfallet pratar jag om plastikoperationer, vad annars? Alla ser fel med sig själva det är inget nytt det har alltid varit så och alla kommer alltid i alla framtid komma på något med sig själva de skulle vilja ändra på¨och det kan jag inte göra något åt.

Men plastikoperationer är INTE OFARLIGA, folk dör faktiskt i sina försök att uppnå den största möjliga skönhet och perfekthet. Är det något du är villig att dö för?

För det är sant, folk dör även i plastikoperationer det är inte bara i vanliga "normala" operationer som människor dör i och dessa ser jag som något helt onödigt (förutom det självklara om den blivit så pass skadad att vissa delar behöver rekonstrueras)

Jag är inte helt nöjd med hur jag ser ut, men jag vill inte riskera att inte gå igenom mitt resterande liv, jag lever hellre mitt liv som den jag är och ser ut idag, än att dö perfekt!

NoHiding

Kommentarer
Postat av: Emma

ännu en gång GO EMELIE! Håller verkligen med dig!

2010-01-24 @ 22:13:57
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0