Äntligen träningsvärk!
2010-01-17 / 11:23:29 / Allmänt

Efter att ha tränat en hel vecka har jag äntligen fått träningsv'ärk tror det var gårdagen som gav susen eller vad man säger för då verkligen TRÄNA JAG! Kanske sa igår att jag först var på gymmet i över två timmar? tror den exakta tiden var 2 timmar och 20 min men hur som helst och sedan på kvällen hade vi tds träning mellan 17-20 inte konstant dans men det blev helt ordentligt träning så nu har min efterlängtade träningsvärk äntligen infunnit sig.

Bara tråkigt att gymmet inte är öppet idag för hade tänkt att träna bort träningsvärken men för väl se om jag kör någon krosstrainer ikväll, mitt favorit program att träna till på tvn går inte idag, vet inte varför, var är BONES??

Som tur väl är går damernas detektiv byrå ikväll iaf, någon som sett det? Det är nog det skönaste tv program jag någonsin sett XD men tyvärr tror jag takten är lite för långsam för att kunna träna till men det återstår helt enkelt att se.

Om någon undrar varför jag inte lagt upp några bilder på sista tiden är på det faktum att det inte fungerar att ladda upp bilder för tillfället... så ni får leva med en lite tråkigare blogg tills det fungerar för mig att ladda upp bilder igen :)

Nu däremot blir det att skynda sig att göra sig i ordning och åka på mat hos Mormor, hon har alltid den godaste utav mat alltså! Helt otroligt ! Bara vanlig svensk husmanskost och underbart gott! Så om ni ser någon på gatorna i åtvid som rullar fram ikväll så är det jag ;)

OBS. Slå ett slag för Haiti - de behöver ER hjälp!

NoHiding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0