Smart? ja, kanske
2010-02-18 / 17:56:54 / Allmänt

Ibland är jag faktiskt lika smart som alla påstår att jag är har nämligen kommit på varför jag mått skit de senaste dagarna och om det visar sig vara rätt så kommer jag må bra tills imorn :) men för nu mår jag fortfarande kind of shit och det går åt fruktansvärt med kraft och energi för att skriva detta, skriva och läsa är nästan svårast för mig just nu... nästan lättare att gå t o m.

Så håll tummarna för att jag har rätt! ^^

(ett tips bara - se inte på greys anatomy i flera dagar när man är sjuk för då tror man inte det finns en så enkel lösning på problemet som det jag ommit på idag, då jag inte sett det XD )



Kommentarer
Postat av: Emma

jag håller tummarna :D

2010-02-18 @ 20:36:02
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0