Dagens första musiktävling
2010-02-13 / 17:35:33 / Allmänt

Nu bär det alldeles snart iväg till dagens första musiktävling och oroa er inte jag ska bara titta på inte sjunga så alla kan vara helt lugna. Anton, Emma, Lovi och Erika (tror jag nämnde alla) har detta som projekt arbete så om ni vill höra skön sång kom kl.18.00 till mässen i Åtvidaberg :)

Dit ska jag i alla fall, men först ska vi (jennie och jag) hämta Hanna på vägen det ska  bli kul att både se de som sjunger och deras projekt samtidigt som jag minns hur jobbigt mitt eget projekt var, men nu måste jag skynda mig, vi hörs! :)


Kommentarer
Postat av: Anton Hallberg

jätte kul att ni kom!!!:D

2010-02-14 @ 18:13:16
URL: http://antonhallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0