Städar
2010-08-27 / 10:47:35 / Allmänt

När man har en sådan dag som idag när man städar och ska försöka få ordning efter en hel sommar borta är hela rummet i upplösningstillstånd, det ser inte ljust ut på den fronten att jag ska hinna ta mig till gymmet idag... Hur ska det gå när jag är beroende av att träna för att fungera? Det är en bra fråga och svaret lär följa ner jag vet det ^^

Men när man städar kan man hitta så roliga saker, som att jag har kluddrat ner små dikter, fraser och ord på allt möjligt som funnits tillgängligt och det kan vara väldigt roligt att hitta sådant man skrivit för flera år sedan och man tänker "hur tänkte jag då?" oftast har jag ingen aning.

Hear me
See me
Feel me
Save me


Alla borde ha en Anton och våra promenader  :) Ni som inte har en Anton se till att skaffa er en ^^

 (gick inte rotera XD)


Kommentarer
Postat av: Anton Hallberg

Alla borde ha en Emelie också!:D

2010-08-31 @ 17:15:28
URL: http://antonhallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0