STOPPA ETT MORD!
2010-08-24 / 23:25:01 / Allmänt

Förstår att många inte läser min blogg efter mitt uppehåll men det här är viktigt och akut och det behövs tas upp nu!

Aftonbladet har startat en insamlingslista på namn för att stoppa stening av Sakineh, mamma och 43 år.



Hennes dom är att stenas till döds

Brott, haft affär med en man - tvingades att erkänna fast det inte var sant.

Hon ska stenas till DÖDS för en lögn!

Om ni som jag tycker det är fel, skriv på aftonbladets-insamlingslista som ska skickas till Irans ambasad.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7639187.ab 

Om ni var i hennes situation skulle ni inte vilj att någon stod upp för er???

De som inte skriver under är i mer eller mindre direkt maskopi med en diktatur som MÖRDAR kvinnor på det stenåldersgamla viset - stening.

För min del vill jag inte stå brevid och inte göra något när det så tydligt finns något att göra.

STÅ UPP FÖR SAKINEH; SKRIV PÅ INSAMLINGSLISTAN;

Nohiding - the voice of the blackout of life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0