I'm Ba-ack!
2010-08-24 / 20:33:49 / Allmänt

Tänk er rubriken med en väldigt Sheldon-aktig röst från the big bang theory när han kommer tillbaka helt drogad på valium, då har ni prickat in mitt röstläge perfekt!

Vi behöver väl inte ens ta upp hur länge det nu var sedan jag bloggade sist? Det är bara slöseri med er och min tid, vi kan helt enkelt konstatera att vi får borsta bort spindelnätet och dammet från bloggen och inte alls så speciellt varsamt skaka liv i den igen, det låter väl toppen?

Så nedan ska jag bara sammanfatta sommaren i några bilder så ni hänger med! ;)

 Jag klippte håret, ordentligt!

 Jag fyllde 20!!!

 Jennie drack mjölk


 Jag glömde sola ansiktet

 Alla galningar på ett och samma ställe ;)

 och smultronstället :)

 och smögen :)

Det var en sammanfattning i höst kommer jag sen slänga in lite sommarbilder här och var för att lysa upp tillvaron för har mer än vad som kan fås med i ett inlägg för nu (när jag fyllde) har jag äntligen fått en kamera!


Nu är jag tillbaka på alla sett och vis, även på gymmet! Varit där 2 gånger om dagen - back to normal!

Ska även börja disskutera lite politik på bloggen sen så vi är ordentligt redo inför valet i september eller iaf så redo vi kan bli :)

Nu ska jag roa mig med mitt favorit program på tv, fångarna på fortet!

Nohiding is back on the block!

Kommentarer
Postat av: Emma

woho vi har saknat dig Emelie! :D

2010-08-24 @ 22:32:49
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0