En riktig författare
2010-08-25 / 19:20:31 / Allmänt

Ni kanske undrar varför jag börjar skriva här på bloggen igen efter mitt långa uppehåll? Anledningen är enkel, jag måste skriva. Det är vad jag gör, vad jag kan och när jag inte har någon annan chans att utnyttja det för tillfället måste jag ta och utnyttja bloggen till fullo.

Allt jag kommer skriva kommer inte vara tillfullo igenomtänkt och ordentligt formulerar i vackra artikulerade meningar men ord kommer fyllas och ibland kan de till och med vara intressanta, man vet aldrig!



Kanske en dag jag skriver den nästa stora bok? Som Brisingr som trollband mig från första till sista sidan, avgudande vart och ett av orden. En författare som kan få ihop en sådan bok förtjänar verkligen att bli kallad författare!

Inom snar framtid i höst kommer ni få läsa det nya jag klurat på, ska försöka skriva så mycket att det ska vara möjligt för er att få ett kapitel i veckan, med start nästa vecka ;) Så stay TUned!

- Nohiding


Kommentarer
Postat av: Emma

spännande! :D

2010-08-26 @ 08:34:27
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0