"Just my kind of good weather!"
2009-09-24 / 18:29:03 / Allmänt

Idag har det varit regn, det har varit rusk, jag har blivit dyngsur ända in på kroppen! Fast idag rör det mig inte det minsta för är fortfarande alldeles överlycklig över resultatet på tentan igår!!

Samt idag har vi haft seminarium i skolan, måste säga att på många sätt är jag precis som den person jag alltid varit bortsett från att jag faktiskt yttrade min röst på seminariumet, är det inte chockerande? Det är ju nästan rent ut sagt skrämmande! Mycket eloge ger jag till att jag läste retorik i sista året på gymnasiet, ser ni man lär sig faktiskt något!

"Just my kind of good weather" Passar perfekt över min dag. Citatet kommer ur filmen Casanova med Heath Ledger i huvudrollen och för övrigt är en av de absolut mest underbara filmerna någonsin <3




I am the one and only - The voice of the blackout of life - NoHiding

Kommentarer
Postat av: Therése

Bra gjort!! Ja ger också eloge till retoriken, igår pratade jag inför 80 pers!! Utan o va nervös!! Och det är inte likt mig..

2009-09-25 @ 10:44:24
URL: http://mooveit.blogg.se/
Postat av: NoHiding

Starkt gjort Therése! :D

2009-09-25 @ 12:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0