SEG BLOGG!
2009-10-22 / 10:20:29 / Allmänt

Någon mer som tycker det är väldigt segt att logga in på den här sidan?? Igår vänta jag i 30 minuter och inte kom in! Tänk om jag hade haft något viktigt att delge världen? Som var akut just då? Fast egentligen hur stor sannolikhet är det? Inte alls och bloggen kände väl det på sig så den tillät mig inte att logga in för att skriva en massa oviktigt nonsen som ingen bryr sig det minsta om Haha. Precis som det här inlägget blev eller hur?

Men jag kan ju passa på att göra reklam när jag ändå är här: KOM!



I am the one and only - The voice of the blackout of life - NoHiding

Kommentarer
Postat av: Emma

du att det var sjukt segt igår :o hemma hos mig också!!

2009-10-22 @ 21:19:26
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0