Visste ni...?
2009-11-22 / 18:39:28 / Allmänt

Som sagt man lär sig något nytt varje dag och idag har jag lärt mig att Michael Phelbs, ni vet den Amerikanska

simmaren som tog  8 OS-guld i Kina och lämnade hela världen mållös utav sin framgång, visste ni att han har

ADHD?



Jag facineras verkligen av de som övervinner sina sjukdomar och gör och blir något som ingen trodde att de skulle kunna bli just precis för deras problem.

Så nu ännu större eloge till vad jag skulle säga den största simmaren någonsin och jag tvivlar starkt på att någon mer kommer att lyckas med bedriften att ta 8 OS guld i simning och göra det med en sjukdom som borde göra den oförmögen att klara det.

Michael Phelps borde vara en inspiration för oss alla att gå efter det vi vill och att åstadkomma det, för ingenting är väl egentligen omöjligt?

NoHiding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0