Tråkmåns
2009-11-04 / 22:06:56 / Allmänt

Eftersom ingen kommenterat på mitt inlägg tidigare idag betyder det "för fan visa inte sån där skit på bloggen det är ju till och med värre än vanligt?" Det är en bra fråga, tyvärr besitter jag inte svaret på det utan det gör ni

Tyvärr har jag inte så mycket annat att delge er om ifrån mitt liv idag, har inte gjort ett dugg ärligt talat så det blir att gå upp väldigt mycket tidigare imorn för att åtgärda min orkeslöshet idag. Funderar på om jag ska börja på ett gym, då är ju frågan bara... vilket?

NoHiding

Kommentarer
Postat av: Jennie

gumman, jag är sjuk. kommenterar och läser längre inlägg senare. du vet att du rockar och äger alla. din blogg är bibeln och du är min största idol. älskkar dig baby.



ps. gymma med mig

2009-11-05 @ 00:51:03
URL: http://jenguccibloggse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0