Rekord i antal läsare igen!
2009-11-24 / 11:28:32 / Allmänt

Det här ser riktigt bra ut det här alltså och det är trevligt att det bara ökar och ökar för det vore ju verkligen tråkigt om det gick åt andra håller haha något annat som också är trevligt var att någon anonym kommentera att den älska mig och det är ju alltid trevligt och höra :) har mina misstankar om den skyldiga i det fallet haha

 
Fin bild från Karibien va? Vill vara där igen nu, konstant och hela tiden!

Men det går ju inte för jag måste plugga till min tenta jippi! Usch idag önskar jag att jag hade mått aningen bättre för det skulle hjälpa koncentrationen - mår illa och har ont i magen och huvudet och det känns mer som det är en tidsfråga om när jag spyr än om jag kommer att spy.. vad kul det måste vara för er läsare att läsa om det? XD

Nu ska jag återgå till mina psykologi papper så återkommer jag med en up-date senare, men först lite reklam:


NoHiding


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG ÄLSKAR DIG, OCH DET HAR JAG ALLTID GJORT...

jag brukar smyga på dig och se dig när du åker buss till skolan...jag kollar när du sover.. jag är inte besatt eller så men jag ÄLSKAR DIG!!!

...hemlig beundrare..



/jennie kempe. HAHAHAH... :P

2009-11-25 @ 12:38:49
Postat av: NoHiding

I KNEW IT WAS YOU!! ;)

2009-11-25 @ 12:40:40
URL: http://nohiding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0