Oj...
2009-11-21 / 00:10:55 / Allmänt

Oj, så här några läsare som jag haft idag var det riktigt länge sen jag hade, men jag förstår ju att ni har viktigare saker för er än att följa min blogg konstant för ni måste ju som sagt ha ett liv haha

Hört nu på Marietts blogg när alla idolerna hade snackat lite om hur de ska förhindra att någon åker ut och det här var Toves förslag om alla för exakt lika många röster så är det ingen som behöver åka ut och bara för lite rolig kuriosa inför nästa vecka hur min familj röstade idag:
Tove  röstade mamma på
Calle fick en röst av pappa
Erik som jennie självfallet rösta på
Mariette, och vem skulle jag annars rösta på?

Så nästa vecka om vi tycker samma sak då så kommer iaf min familj att följa toves idé haha. Även fast jag måste säga Marietts första låt idag var en av de absolut sämsta låtarn jag vet men då kom jag att tänka på att jag tyckt hon var bäst på alla tidigare fredagar och även fast jag tyckte att erik och tova säkerligen var bättre idag håller jag ändå fast vid att mariette är bäst överlag. Hur som helst är jag ändå ganska säker på att Erik och tove kommer att vara i finalen men det kommer att bli tajt för calle blir bättre och bättre hela tiden och hur Erik kunda hänga löst idag är helt obegripligt då båda hans låtar var riktigt riktigt bra! :)

Ikväll kan jag inte lägga upp ett klipp av det som var bäst ifrån kväll för du skulle i stortsett hela avsnittet finnas på min blogg...

I HOPE YOU HAD THE TIME OF YOUR LIFE

Det kommer jag defintivt att ha imorgon! We are the best so screw the rest :P

OBS. ett chock moment kommer att vara involverat! som aldrig tidigare visats på en scen

 JAG ÄR LADDAD - ÄR NI?

NoHiding


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0