Det finns mirakel
2009-11-22 / 23:05:24 / Allmänt

Nu syftar jag inte på den där melodifestival låten "det finns mirakel och för mig är det faktiskt du" utan söndags filmen jag suttit och tittat på i enlighet med min egen lilla söndags tradition. Som helt enkelt kort och gott gick ut på att det finns mirakel med Luke Wilson i spetsen som en mycket skeptisk man som mirakel är det sista han tror kan förekomma, det var en aning förvirrande film, vissa komiska inslag men ett mycket bra slut. Tror den hette "henry poole was here"

Tittade även en stund på Bones - sjukt bra kriminal serie på samma nivå som CSI NY men nästan bara nästan bättre för de i huvudrollerna är bara för bra i Bones alltså, alla scener är dock alltid det trevligaste vilket antagligen man förstår utav namnet men då är det ju bara att vända bort huvudet haha



Fast mitt under det avsnittet kom jag att tänka på, vad är egentligen skillnaden mellan FBI och CIA om något vet det berätta det gärna för mig för vill verkligen veta det! Googla det till och med i pausen, jag vet att jag kanske är lite knäpp och fanatisk när det är något jag inte kan som dyker upp framför mig så sitter det kvar i bak huvudet tills jag kommit på vad det är. Så om någon vet skillnaden mellan FBI och CIA berätta det gärna för mig!

Sist men inte minst vill jag passa på och göra lite reklam för min helt underbara och gulliga lillasyster som är luciakandidat här i åtvidaberg och uppmanar er som starkast att rösta och följa mitt exempel att kopiera denna bild och sprida den vidare:



NoHiding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0