A trip down memory lane
2009-11-20 / 14:18:48 / Allmänt

Hur tråkig är inte jag då det mesta jag skriver om är hur mycket jag pluggar hela tiden, dö trist eller hur? Just nu har jag faktiskt inte så mycket annat för mig för har 2 tentor med en veckas mellan rum och den första är precis exakt nu om en vecka så är faktiskt lite stressad av mig, men det är ju ingenting som inte går att hantera bara man går in för det! (förhoppningsvis)

Sen så pluggar jag ju inte hela tiden heller imorn intar HSM mässen i åtvidaberg så kom gärna dit och titta om ni vill - det kommer att bli kul det kan jag lova :)
 Se bara ;)

Nu till min rubrik " a trip down memory lane" igår kväll var ja så fruktansvärt trött att jag bara inte kunde förstå hur trött jag var så då hittade jag en gammal film på datan Sandor/Slash/Ida och helt plötsligt kom minnena tillbaka ifrån när vi var och såg den filmen i nian med klassen. Det var nog den dagen jag och linnea i historien varit mest klumpiga eller i alla fall då båda var det samtidigt. Nu var det ju som sagt ett tag sen men ska försöka delge er med lite av vår klumpighet ifrån den dagen. Snön hade precis kommit (om jag inte minns fel) och tidigare i skolan under den dagen hade Linnea ramlat och fått snöbollar i huvudet - kul eller hur? Sedan väl inne på biografen började det med att vi båda halkade nedför trappan - chockerande? Sen var det lugnt ett tag och vi köpte våra popcorn, ganska stora sådana med. Linnea sätter sina popcorn på sin stol för att hon skulle ta av sig sin jacka eller något och glömmer sedan att hon har popcornen där utan sätter sig ner och ALLA popcorn ramlar ut. Jag börjar garva åt hur klumpigt det var så ska jag ta upp mina popcorn från golvet och ca 90% av alla ramlar ut. När bion väl var slut och vi skulle slänga dem, trorn ni inte vi lycks ta sönder papperskorgen? Först ramla den övredelen av och sedan rullar hela papperskorgen iväg. och under hela filmen hade båda suttit och väntant på att den skulle ta slut för båda hade druckigt upp sin dricka under redan första delen av filmen - på något konstigt sett lyckades vi sedan tappa bort hela klassen och satt och väntade en timme inne på macdonalds tills bussen gick hem. I alla fall det är så jag kommer ihåg det och i och med att linnea inte läser min blogg så kan jag skriva lite vad sjutton jag vill och komma undan med det haha!

Och framförallt kan jag ju inte missa att säga GRATTIS TILL TVÅ VÄLDIGT GODA VÄNNER SOM FYLLER 19 ÅR IDAG!


GRATTIS ANTON!!! :)



och... GRATTIS LISA!!! :)



Hoppas ni båda får underbara födelsedagar! :)

NoHiding


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0