Vi gav upp
2009-12-12 / 23:31:51 / Allmänt

Varken mamma eller jag orkade se klart Sagan om ringen inte ens första filmen, kanske en tredjedel av den så vi blev båda lättade när jennie smsade och vill ha skjuts hem så vi kunde ge upp filmen för den gick bara inte, vi var allt för trötta båda två.. Men innan dess hittade jag faktiskt mamma och tryckte ned henne i soffan ett tag HAHA :P där fick du allt mamma ^^

Men nu ska jag försöka med att sova är så grymt trött och har fått alldeles för lite sömn i den gågna vecka så imorn ska jag ta sovmorgon och sedan plugga som en idiot, visst låter det spännande? ;)

God natt på er!

// NoHiding - Emelie Kempe //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0