Som den kära gammla kirkegard sa "Vad du än väljer så väljer du fel"
2009-12-08 / 19:14:22 / Allmänt

Hur som helst har en fråga till er som jag vill ha hjälp med att lösa för måste medge att jag själv är lite kluven ifrågan, vad skulle ni välja ( vet inte än om jag kommer ha råd med något av det men det är båda prylar som jag anser mig behöva men kommer inte ha råd med båda) så vad ska jag välja?
En mini-pc

 

Eller


En kamera?



Nu är det så att jag behöver eran hjälp så lämna gärna en kommentar om vad ni skulle välja om ni var mig : )

ÄR I STOR BEHOV AV JUST DIN HJÄLP!

NoHiding


Kommentarer
Postat av: amanda

Kamera lätt! :)

2009-12-10 @ 19:08:05
URL: http://mandylicious.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0