Skämtsamt humör idag ^ ^
2009-12-11 / 14:47:13 / Allmänt

Geografi världens ämne
- va? Jag trodde det var miljö

Förutom det dåliga skämtet har jag idag sett en BUSS där det står "Övningskörning" på och "ÖvningsBuss" konstigt nog var den bussen tom, det kan jag inte förstå ;)

Medan vi ändå är inne på konstiga bussar min bussresa idag mellan resecentrum och universitetet var verkligen intressant och ett tag undra jag faktiskt om vi skulle komma fram. För ni förstår samtidigt som vi åkte så satt busschauffören och FIKA! Med en kaffekopp och en lussekatt i händerna. Kändes väldigt tryggt sen börja bussen hacka som bilen gör då man kör på för hög växel och chauffören växlade inte ner den idioten så det var en bekväm resa man höll inte alls på att få nackspärr, nej då inte alls!

Tack och lov så kom vi fram utan att något inträffade!

Ikväll nu är det IDOL som GÄLLER! och är inte ens säker på vilka alla som kommer hit, så det bli ju också intressant :P Hehe

Hoppas det blir en trevlig idol final - vet redan att jag älskar Eriks låtar ! (borde kanske kolla upp calles också`? hmm..)

NoHiding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0