Sjuk idag
2009-12-26 / 16:31:07 / Allmänt

Hade sett fram emot att åka till stan och shoppa med syrran och mamma idag men det blev inte riktigt så för vakna med fruktansvärd halsont och har svårt att få fram något ljud alls -inte kul!

Så idag blev det istället att typ halvsova i några timmar efter frukosten och ha de konstigaste drömmarna - usch!

Se Mamma MIA! Älskar den filmen <3 mår alltid bra efter att ha sett den om inte fysiskt så psykiskt, blir glad av att se den helt enkelt !

Och sen så har jag tittat på min nya favorit serie The Big Bang Theory! Den är så grymt kul till och med roligare än How i met your mother, den är precis min humor på alla plan :P

Hoppas jag snart kan prata igen och att vi drar in till stan imorn istället whoohoo! :D

NoHiding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0