Normalt socialt beteende
2009-12-28 / 23:26:43 / Allmänt

Kan någon berätta för mig hur man ska agera i vissa situationer för jag vet det fan inte själv! Då undrar jag om det bara är jag som inte är medveten om hur man ska hantera något eller om det är precis lika för alla.

T.ex. hur ska man reagera då en vän berättar att hon ska träffa en massa av våra vänner från 3an och sedan inte ens frågar om man själv vill med. Att ingen någonsin frågar om man vill med någonstans. det får en verkligen att känna sig omtyckt.

Jag vet att jag inte har lättast i världen för att konversera men jag anser i alla fall själv inte att jag är otrevlig.

eller om vänner som man inte pratat med på flera månader och helt enkelt glidit ifrån varandra ska man då försöka bevara den kontakt när man försök på försök inte har lyckats?

kan någon bara berätta för mig vad jag kan göra som räknas in i normalt socialt beteende för jag vet det fan inte alltså!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du vill hänga med de, om du tycker att deras sällskap är värt det så ska du ju definitivt fråga ialla fall. :-) Annars, så tror jag att livet är till för att man ska lära sig, eller ialla fall undra, hur man ska välja och vad/hur man prioriterar. Vilken filosof jag är! Haha, lite grann kanske. ^^

2009-12-28 @ 23:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0