Mini och jag
2009-12-28 / 13:49:16 / Allmänt




Mini är min mini-pc, sk netbook om ni undrar och vi har praktiskt tagit suttit ihop sedan igår haha Vilket bra team vi utgör måste bara få över lite musik på den också för den är lite för tyst av sig tycker jag än så länge men youtube finns ju alltid att falla tillbaka på som tur väl är!

Förutom att spendera kvalitets tid med mini så försöker jag mig på att städa mitt rum och sen måste jag plugga lite också - whoohoo! Hehe men tänkte passa på att plugga idag så när min halsont och hängighet ger med sig att jag är ute i snön på nytt ^^

Har faktiskt en tanke på att testa att åka pulka och sådant på Sockertoppen nu i veckan, kanske redan imorgon, någon som är på? :) Det kan ju inte bli något annat än kul ^^ Så häng på vettja! Sms gärna om ni känner att ni vill med :P

NoHiding


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0