Grupparbetet förstör min förmåga att hinna med bussen!
2009-12-09 / 14:29:16 / Allmänt

Grupparbetet förstör helt min förmåga att hinna med mina bussar. Missade idag bussen hem med 3 min, framsteg gentemot igår då det var med 4 min. Borde det inte gå så att anslutande bussar ska komma efter varandra och inte komma ca fem min efter det att min nästa buss har gått? Vet ni hur många timmar om dagen jag är sysslolös pga de nedrans bussarna!? Blir något så otroligt rastlös! Lovar att nästa gång jag måste vänta på nästa buss kommer jag halvmilen mellan universitetet och resecentrum bara så jag har något att göra!

Ingen som har någon åsikt om jag ska köpa en mini-pc eller kamera?? Ni kanske är lika förvirrade som mig, det är i sånna fall helt förstående.

Glömde berätta att igår så bakade mamma och jag lussekatter - visst blev de fina? 












Nu ska jag käka lite mat, får se vad det blir idag...

NoHiding


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0