God Jul!
2009-12-24 / 00:28:06 / Allmänt

Nu har det blivit den 24 december det snöar och julen är i luften men den riktiga jul hälsningen sparar jag tills imorgon :)

Idag har jag haft fullt upp med att slå in paket och sedan hitta dem igen efter dess att de är inslagna det är inte så lätt som det låter utan ganska hysteriskt. På tal om hysteriskt någon som var inne på ica eller ica parkeringen idag? det var sjukt sådant kaos det var där jag höll nära på att bli tokig haha men det ska väl vara så i jul stressen haha

Jag har också skrivit över 250 sidor på en "novell" nu ganska skönt att den börjar gå mot sitt slut för det var ca ett år sedan jag började med den så nu är det dags att avsluta den så jag kan ta och börja på den som jag verkligen kommer att lägga ner hela min själ i för att lyckas med.

Kvällen till ära såg vi klart Mysteriet på Greveholm de bara för sköna i den jul kalendern alltså "IVAR, TRÄD FRAM OCH FRÄLS STAFFAN!" - JEAN  Det är helt omöjligt att se den julkalendern utan att skratta försök så får ni se om ni lyckas jag tror det inte haha.

Sedan såg vi också på den söta Grinchen och Shreks julhälsning eller vad det heter, Grinchen är ju bara för söt alltså




God Jul på er alla och tack för ni läser min blogg :)

För att se en julhälsning från oss i TDS kolla www.thedancesings.blogg.se den är grym asså ^^

NoHiding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0