Filmkväll med Mamma <3
2009-12-12 / 21:49:42 / Allmänt

Nu blir det filmkväll med mamma för hela slanten ikväll! Jennie är inte hemma utan på någon fest med sina tärnor vad jag vet och pappa ligger och snarkar så högt att det är ett mirakel om mamma och jag faktiskt kommer att höra orchernas skrik! Ni, hörde rätt mamma och jag ska se sagan om ringen :)



Och ni som vet hur min mamma blir i dessa filmer kanske undrar vad jag gett mig in i men ni kan andas ut och blir värst i slutet av tredje filmen och något säger mig att vi inte kommer att nå ända dit innan det blir dags att åka och hämta Jennie.

Det blev inte att hänga med Emma, Lovi, Anton och hela deras gäng ut på krogen idag, för dels glömde jag bort att messa dem tills klockan blev sju ikväll då jag såg dem vid busshållplatsen men tur är det nog ändå att jag glömde det för tror inte Mamma och Pappa skulle klara sig speciellt bra på egen hand.

Vem skulle då hållt dem vakna tills dess att Jennie kom hem? haha Men ni får gärna säga till nästa gång ni ska ut för då ska jag göra mitt bästa för att minnas det :)

Nu ska jag se om vi ska dra igång filmen snart eller vad som händer för nu vet jag inte var mamma tog vägen, ska leta rätt på henne om inte pappas snarkningar driver mig till fullständigt vansinne först!!!!

NoHiding - Emelie Kempe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0