Drömmar
2009-12-08 / 16:44:12 / Allmänt

Har jag någonsin berättat om hur otroligt verkliga drömmar jag kan ha?

Liksom med färger, ljud, kroppsliga verkliga tillstånd och känslor.

I natt hade jag en lång dröm som utspelade sig på ungefär ett halvår och det var så mycket taget ur mitt liv till den drömmen blandat med sådant som inte inträffart.

Men genom det som faktiskt stämde började jag undra huruvida jag drömde eller om jag var i vaket tillstånd.

Tänk så skrämmande att inte vara säker på om det är dröm eller verkligheten. Till sista vaknade jag och upptäckte då till en viss del sorg över det som jag drömt faktiskt inte varit något mer än just precis en dröm.

Så då fanns det inget annat val för mig än att göra mig i ordning och ta bussen in till universitetet och mitt grupparbete.

NoHiding


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0