Antingen snöar det eller så är det kristaller i luften
2009-12-02 / 14:36:56 / Allmänt

Antingen snöar det eller så är det kristaller i luften - imorse alltså

Vad vitt och fint allt såg ut när man vakna imorse, men fick en smärre chock då jag tittade på termometern, så idag har jag haft på mig nära hundra lager med kläder, för att försöka iaf att hålla värmen. Vilket blev så att jag frös om föttrna men var övervarm överallt annars, haha! Det går som sagt aldrig att få det lagom, frös faktiskt mer igår än vad jag gjort idag konstigt nog.

Sen så missade jag bussen hem med ca 5 min för var tvungen att stanna extra i skolan för att prata igenom ett grupparbete i nästa del kurs så det sluta med att jag kom hem en timme senare...

Måste säga att jag är stressad för hur jag ska hinna plugga allt till tentan, men det går, nu ska jag fortsätta med det : )



NoHiding


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0