hej igen
2008-12-26 / 00:34:09 / Allmänt

Mitt i allt julstök har jag helt glömt bort att skriva blogg från i lördags...Då jag var och shoppade med Lina & Linnéa, vilket är en upplevelse utöver det vanliga, då menar jag det på ett positivt vis. Även fast jag själv inte shoppade något direkt (hade spenderat alldeles för mycket pengar någon helg tidigare) var det ofantligt trevligt. Dels för att jag inte alls träffar Linnéa speciellt ofta nu för tiden så det var upplyftande i den gråa december månaden. Dels är det alltid trevligt att umgås med sina vänner något jag inte heller gör allt för ofta har jag märkt haha. Hmm nu tappade jag helt tråden, vad var det jag skulle komma fram till egentligen? Kanske hade jag ingen genomtänkt huvudpunkt i detta blogg inlägg utan helt enkelt enbart berätta hur trevligt det var och att jag hoppas att vi kan ses allihopa någon mer gång innan midsommar, för bara så ni vet, Lina o Linnea då får ni inte ha något annat för er!! XD för då ni! Lov u guys!


I am the one and only - the voice of the blackout of life

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah de står redan inbokat i min nya kalender, de blev den ja kolla på men inte köpte haha förvånade? na tänkte väl de...Love Y´all

2009-01-01 @ 20:17:14
Postat av: Lina

hahah de står redan inbokat i min nya kalender, de blev den ja kolla på men inte köpte haha förvånade? na tänkte väl de...Love Y´all

2009-01-01 @ 20:18:14
URL: http://skysthelimit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0