Efterlyst: Harry Potter and the Deathly Hollows
2009-09-30 / 15:27:29 / Allmänt



Någon som sett mitt exemplar av denna bok??
Igår satt jag och tittade på min bokhylla med alla HP böcker då jag ser att en saknas! Den som absolut inte får saknas! Den som jag åkte över 6 mil och gick upp tidigt för att införskaffa dagen då den kom ut! Det sista exemplaret som fanns kvar i denna upplaga i Västervik.
Om någon ser min bok, har lånat den och/eller glömt lämna tillbaka den till mig skulle jag uppskatta det något så otroligt!
VÅGA BARA INTE OCH SÄG ATT DET BARA ÄR EN BOK OCH JAG KAN KÖPA EN NY! Jag vill ha min bok...


I am the one and only - The Voice of the blackout of life - NoHiding

(jag har mina misstankar kring var boken förehåller sig!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Legat i mitt rum hela sommaren. Hade du vetat om du svarade på sms...;) hursom tänkte lämna den i brevlådan men vet ej om de e ok med regn o sånt. så hör av dig lr ngt antar att du tappat mitt nummer eller ngt de 0730621916. Mvh Lina

2009-10-17 @ 17:38:07
Postat av: Emelie

Åh vad bra, då slipper jag köpa ett nytt exemplar för det var nära nu haha Svara på sms? Det var konstigt för har inte fått något av dig... Du kanske har fel nummer? mitt är iaf 0703092155 så du vet :P

2009-10-17 @ 18:49:07
URL: http://nohiding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0