God natt!
2009-11-24 / 22:44:32 / Allmänt



God natt för ikväll kära läsare, nu tänker ni säker ska hon säker sova så här tidigt? Och det ska jag försöka med för har hur mycket som helst att plugga imorn så behöver verkligen all möjlig tid att tillgå till det för känner mig inte säker på något till den här tentan. Och det är verkligen ingen bra känsla..

Så fort jag får lite tid över ska jag börja läsa Dan Browns nya bok, förutsatt att jag någonsin får tid över, en annan sak jag måste göra är att faktiskt ta och skriva klart några av mina utkast till "böcker" för den som går bäst för mig att skriva (fast jag inte skrivit på säkert en månad) är nu uppe i lite över 200 sidor! Och det tycker jag låter ganska hyfsat bra, även fast det inte är den med bäst handling för många skulle nog anse den som tråkig men måste skriva klar den innan jag helt och fullt kan ge mig hän åt Vatikanens Demon, för den om något jag någonsin skriver tror jag har bäst förutsättningar.

För Vatikanens Demon har:
Spänning
Övernaturlighet blandat med Verklighet
Legender och Fakta
Samt inte minst min fantasi
;)

God natt på er nu och sov så gott så hörs vi imorn!

NoHiding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0