Hej hå...
2012-03-07 / 17:22:34 / Allmänt

Som ni verkligen måste ha märkt vid det här laget så är inte det att jag har en blogg det första jag tänker på om dagarna. Med andra ord jag kommer på det ungefär en gång var tredje månad, om ens. Och då är det verkligen om ens.

 

 

I ett försök att bättre mig så har min flickvän och jag skapat en ny blogg tillsammans TheGayWay, där vi ska blogga lite om vårat liv tillsammans och i vårat distans förhållande.

 

 

Kanske kan det att ha en ny blogg få mig att skärpa mig lite, så om jag fortsätter att vara tråkig om obloggande här, kan ni slänga ett öga på den istället, för chansen finns att det i alla fall står något nytt där.

 

 

Självklart kommer jag dock fortfarande ha kvar min den här bloggen men kan inte garantera när den uppdateras men men det händer väl så småningom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0