Voddler premiär
2010-03-21 / 22:18:59 / Allmänt

Fick idag ett mejl om att någon hade skickat en invite till mig från voddler, har ingen aning om vem men den av er som känner er skyld så tack <3 Så då fick jag sätta mig och installera det på datan, så stor plats det tog! liten nackdel det men men det fick allt plats iaf

Trodde också den skulle innehålla fler filmer men det kanske skiftar? Är inte riktigt säker på hur voddler fungerar än, men det var iaf bra ljudkvalité och bild även fast filmen sög som jag såg men man kan ju inte ha flyt med allt liksom hehhe

Utan det viktiga är att nu har jag VODDLER :)

Förresten var ute och gick med mamma 2 timmar i jävla skit väder, många steg fick vi kan jag lova och sedan dansträningen gick också bra, fortsättning följer imorgon! Whoohoo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0