Vaknat helt fel
2010-03-24 / 10:21:20 / Allmänt

Ännu en dag har jag vaknat helt fel, antagligen för jag sover för länge, men det är helt omöjligt för mig att ta mig upp tidigare och sedan när jag väl vaknar känns allt lustigt och så fortsätter det hela dagen. Som att jag kommer in i dagen i fel takt eller något liknande. Hur ändrar jag om det till rätt takt igen??

Det positiva är i alla fall att jag inte kan ta en sovmorgon imorn (eller hyfsat länge men ändåXD) för ska åka till universitetet halv 9 för ett seminarium, som jag ska försöka läsa på till nu, men för det vill jag gärna komma in i rätt takt först, misstänker starkt att jag inte kommer att lyckas men ska göra mitt bästa för att plugga ändå.



Whish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0