Vad vill jag bli?
2010-03-03 / 15:49:17 / Allmänt

Jag började plugga om Agrarsamhället då det slog mig att en från min klass idag sa att om man skulle söka till i vår var man tvungen att göra det innan den 15 mars, även fast jag har en annan plan som plan 1 och även en annan plan som plan 2 måste jag även ha en plan 3! och jag har ingen aning om vad jag vill bli.

Började då studera mina betyg ifrån gymnasiet och se om de kunde hjälpa mig någon vart, men självfallet inte, om ens bästa ämnen skiljer sig så mycket ifrån varandra är det omöjligt att sammanfoga en likhet. För var finns likheten mellan naturkunskap och internationella relationer? Eller mellan psykologi och hisoria?

Jag kan bara inte välja ett ämne att fokuser på för resten av livet, mitt problem är att jag vill kunna och vill veta ALLT! Det är inte normalt, jag vet det, men jag kan inte hjälpa det.

Finns det någon yrkesgrupp där jag skulle få användning för allt det jag kan och allt det jag vill veta så skulle jag söka till den kursen imorgon.

Vad ser ni mig som att arbeta med i framtiden? Snälla, jag ber er, på mina bara knän står jag här framför er...

Vad vill jag bli?

 = JAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0