Söndag, dagen för rastlöshet
2010-03-21 / 10:40:23 / Allmänt

Nu har det gått en vecka sedan jag skrev om min abstinens över att gymmet är stängt på söndagar, men nu kommer rastlösheten över mig igen. Varje söndag är det som en känsla gnagar mig till att gymma men det är ju inte möjligt i och med att gymmet är stängt. Så vad ska man göra?

Somliga säger att visst är det bra att träna men man måste också veta hur man tar det lugnt, tyvärr har jag tappat det sista ur den frasen. Hur man ska ta det lugnt är numera för mig enbart ett minne blott, jag minns det inte. Jag kan inte ta det lugnt!

Andas- puuuuh.

Ska försöka hitta något att sysselsätta mig med idag, vad det ska bli får vi se och har faktiskt ingen aning om vad än, men som sagt det lär märkas. Om inte annat får jag väl plugga om alla andra planer misslyckas !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0